Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Proszowicach
 

Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach znajduje się przy ulicy Wolności 2 w Proszowicach.
 
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  3. Policjanci dbają, aby na drogach powiatu proszowickiego było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach przygotowuje spotkania profilaktyczne na tematy:

  1. Bezpieczeństwa w domu, na drodze oraz podczas wypoczynku czy to letniego czy zimowego.
  2. Bezpieczeństwa podczas korzystania z Internetu.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.

Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach przygotowuje:

  1. Stronę internetową Policja Proszowice. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego w Proszowicach.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Proszowicach
 
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Proszowicach jest Komendant powiatowy Policji w Proszowicach inspektor Paweł Piętka.
 
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Proszowicach.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu proszowickiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich wydziałów jednostek Policji.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach, ulica Wolności 2, 32-100 Proszowice
  2. Wysłać email na adres: kpp@proszowice.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 42 200
  4. Użyć platformy ePUAP: /kpp-proszowice/SkrytkaESP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Komendy:  

https://proszowice.policja.gov.pl/kpr/     

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta powiatowego Policji w Proszowicach (BIP):

http://bip.proszowice.kpp.policja.gov.pl


Komenda jest otwarta: poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 23.08.2023
Data modyfikacji : 12.01.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Olender KPP Proszowice
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Olender
do góry